anyunap:)

2008.12.15. 16:50

Ma mondhatni nagyon jó napom volt.Anyu jött látogatóba,és annak ellenére,h mondtam neki,h ne hozzon túl sok mindent természetesen egy rahedli kajával állított ide.Szerintem azt hiszi,h itt a nagy Pestiában felütötte fejét a nélkülözés,és éhen fogok halni.Nem fenyeget ez a veszély,de most már pláne nem:D Ja és,amikor mentem anyu elé,akkor az úton láttam két lancer evo x-et,és egy imprezát,oooooolyan szépek voltak.Csak úgy csillogtak,bár a két evoról hiányoltam egy egy formás hátsó szárnyat,de remélem majd lesz rajtuk.Jól esett így reggel ez a látvány,feldobta a napomat.Cserébe láttam egy agyondekorált,sufnituningos c2 féleséget,böszme nagy szárnnyal.Nagyon nem volt kerek az összhatása a kocsinak szerintem,de lényeg,h a gazdájának tetszik.

Miután sikerült helyet találni mindennek a hűtőben,elindultunk egy kicsit sétálni,na és persze kicsit karácsonyi bevásárlásokat intézni.Találtunk is szép dolgokat,elég sok helyre be is mentünk,jó volt így együtt csámborogni.Többek között bementünk a C&A-ba és a konkurens H&M-be is.Viccesek így leírva:)Én komolyan nemtom kikre szabják ezeket a ruhákat,de bármelyik felsőt próbáltam fel,szinte mindnél hatalmasra nőtt a dekoltázsom...Gyárilag rendelkezem nagy méretekkel,ezért a felsőkből a nagyobbakkal kell próbálkoznom,h egyáltalán beleférjek,de azokon meg már akkora a kivágás,h hihetetlen,és a legtöbb úgy áll rajtam,mintha direkt pakolnám ki a melleimet,pedig nem!Az összképhez már csak valami villogó reklámtábla kellene a fejem fölé This way felirattal és akkor lenne az igazi.Na mindegy,remélem legközelebb találok valamit.

Nézelődés,sétálgatás,válogatás után gyors kaja itthon,aztán még egy kis pletyi és anyunak már mennie is kellett:(Jó volt,h itt volt,csak gyorsan elrepült így ez a nap.Miután anyu elment a busszal,hazafelé beugrottam a boltba.Láttam,h van egy kosár a földön,nem tudtam,h kié,aztán egy idősebb bácsi jól megrakottan elindult a kosár felé.Mivel akkor már láttam,h az övé,fogtam és felemeltem,h neki ne kelljen olyan mélyre hajolnia,és akkor vettem észre,h szegénynek gipszben van az egyik keze.Így amikor megfogta a kosarat,és kivettem a gipszes kezében levő cuccokat és beleraktam a kosarába.Kedvesen mosolygott és megköszönte,én meg mondtam,h szívesen:)Mennyivel jobb lenne a világ,ha mindenki csak egy kicsit segítene a másiknak...

A bejegyzés trackback címe:

https://matskasagok.blog.hu/api/trackback/id/tr52824468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása