kis karácsony,nagy stressz

2008.12.15. 01:58

Helló!

Eddig nem volt blogom,valahogy elkerült ez az egész,bár lehet csak azért,mert túl paranoiás voltam hozzá,hisz mint tudjuk minden,ami egyszer felkerül a netre az ott is marad.De mostanában egyre többször éreztem azt,h le szeretném írni azt,ami bennem van,annak veszélye ellenére is,h az rajtam kívül az ég világon senkit nem fog érdekelni.Így ezen az álmatlan éjszakán úgy gondoltam legyen,mármint blogom,és lett is -bárcsak minden ilyen egyszerű lenne - bár még mindig vannak kétségeim,h ez mennyire is jó ötlet,de majd kiderül.

 

Ami miatt ma írni akartam,az a közelgő ünnep.Lehet szeretni,lehet utálni,de akkor is eljön,és a mai materialista világnak megfelelőnek szinte mindenki azon töri a fejét,h kinek milyen ajándékot vegyen.Én,mint karácsonyi freak valahogy kicsit szerencsésnek érzem magam,mert egyrészt általában rengeteg ötletem van,másrészt sokszor valami saját kezűleg gyártott ajándékkal lepem meg családom tagjait,akik örülnek ennek vagy fél hollywood elbújhat a színészi képességeik mögött:)Ebből rá lehet jönni arra,h szeretem a karácsonyt.Nekem nincs vele semmi bajom,sőt van pár dolog,amit mindig betartok,de legalább is megpróbálom,és ezek is könnyítenek az egészen.Ilyen az,h időben elgondolkodok azon,h ki mit szeretne,mit említett meg esetleg,és mehet is a kutakodás a neten,h hol a legolcsóbb az áhított termék.Ezen kívül azon is agyalok,h milyen saját készítésű aprósággal tudnám személyesebbé tenni az egészet.A szabályok közé tartozik az is,h decemberben késő délután és hétvégén nem megyek vásárolni,sem piacra,sem plázába,szinte sehova,mert még a legfelkészültebb elit katonát is sírógörccsel és remegve vinné el a mentő.Valamelyik nap mégis meg kellett szegnem ezt a hasznos szabályt,háát nem is csalódtam az emberekben...Lassan hullámzó tömeg töltötte ki az Ikea és az Árkád szinte minden szegletét.Ment a lökdösődés,a tolakodás,az ordítozás,a grimaszolás és hasonlók,nesze neked ünnep,szeretet,meg béke.Erről az egészről mindig egy angol nyelvű mondás jut eszembe,amit egy ismerősöm mondott nekem:

Fighting for peace is like fucking for virginity.

Szal,az emberek nagyobbik része,azért rohangál,tolong a boltokban,hagyja az ucsó pillanatra az ajándékok beszerzését,és azért stresszeli magát,h utána kellemes hangulatban,otthon a szeretet ünnepén együtt legyen a család.Ez így megy évről évre,akkor miért lepődik meg a legtöbb ember,h jéé,mások is most jöttek bevásárolni,de tele van a hely.Náluk jobban már csak a MÁV szokott meglepődni,h miután ők felkészültek a télre mégis lefagytak a sínek,a hó nem állt meg a magyar határnál,hanem átjött az a fránya,és jött vele a hideg is...

Csak kicsit kellene előrelátóbbnak lenni,időben elkezdeni foglalkozni a dolgokkal,és akkor nem lenne annyira stresszes ez az időszak,tényleg szép lenne,tényleg lehetne élvezni,mindenkinek jobb lenne,nem taposnák egymást az emberek,de hát ez nem olyan egyszerű,mint létrehozni mondjuk egy blogot.Ez van.Azért a remény hal meg utoljára!Maybe next year:)

A bejegyzés trackback címe:

https://matskasagok.blog.hu/api/trackback/id/tr3823541

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Página de Internet sugerida 2018.03.04. 06:25:13

Írországban az amerikai elnök - softrapidsharecom

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása