túl a karácsonyon

2008.12.25. 16:34

Végre itt van,sőt lassan már el is múlik.Túl vagyunk a karácsonyi család látogatás egyik felén,holnap pedig jön a másik fele.Az utazás része nem épp a legkellemesebb,de amúgy jó haza menni,találkozni a családdal,kicsit újra gyerek lenni és persze átadni a gondosan válogatott ajándékokat.Idén megint kitettem magamért,csak a csomagolással órákat szöszöltem el,de megérte,mert meg is lettem dícsérve a szép munkáért.Rengeteg embert ismerek,akinek a karácsony ezen része inkább nyűg,és nagyon nem szereti,én nem így vagyok vele,nekem ez kikapcsolódás,imádok csomagolni,kitalálni az egészet,h milyen papír,h milyen szalag,milyen apró dísz lesz a jellemző.Már jövőre is van rengeteg ötletem:D

Amin meglepődtem az idén az,h elmaradt a nagy karácsonyi sms áradat.Tavaly szinte le sem tudtam tenni a telefont,most meg alig jött pár.Az emberkék vagy felhívtak,vagy sms,vagy az iwiw-en és hasonló oldalakon köszöntöttek,és persze volt még egy verzió,az,h egyáltalán nem kívántak kellemes karácsonyi ünnepet.Bevallom most én sem vittem túlzásba,máskor én is tucatnyi sms-t küldtem,meg felhívtam emberkéket,de idén nem nagyon volt ehhez kedvem,ezért úgy döntöttem,h személyesen ajándékozáskor kívánok minden jót,és ezzel be is van fejezve.Kicsit úgy is álszentnek tartom,h mindenki mindenkinek kívánjon,hiszen a több száz ismerős közül csak pár emberkével tartjuk rendszeresen a kapcsolatot,ez van,csak ezt kevesen akarják beismerni.

Na,van még pár kiosztásra váró ajándék,és nekem is van még mit kibontanom,ezért most lépek:D:D

 

További jó karácsonyozást,ajándékozást,eszegetést,iszogatást,gyomorfájást és ami még az ünnepek velejárója!

 

Ui.:Jövőre fehér karácsonyt akarok,elegem van már ebből a hótlanságból...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://matskasagok.blog.hu/api/trackback/id/tr45841389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása