kipróbáltam

2008.12.19. 12:42

Nem vagyok mániákus,sem valami szaki,csak egy átlag felhasználó,akinek azért vannak elvárásai.Sminket keveset használok,mivel a bőröm most totál megkattant,én meg úgy gondolom,h az eleve problematikus bőrnek nem tesz jót,ha még le is vakolom.Ami nélkül viszont még én sem megyek ki utcára,az a szempillaspirál,és szemceruza kombo.Tapasztalatom,h egy jó spirált találni nem a legegyszerűbb,mind olyan szépen néz ki,csillog-villog,a reklámok meg egymást überelik,és már kész is a káosz.Ezért gondoltam leírom,amit tapasztaltam,hátha másnak ez segít.

Mielőtt leírnám a véleményem elöljáróban annyit,h átlagos szempilláim vannak,nem rövidek,nem túl hosszúak,és nem is ritkák vagy túl sűrűek.A használat pedig göndörítő nélkül értentő.

 Az egyik a L'oreal új kollagénes spirálja,az Extra-Volume Collagene.Sikerült olcsóbban hozzájutni.A tény,h a reklámban hihetetlen sűrű,íves stb. pillákat csinál.Ezzel szemben a valóság az,h szépen szétválasztja a pillákat,a festék is elég tartós,nem pereg,nem csomósodik,de inkább a hétköznapokra ajánlanám,hisz az elért hatás,az nem valami hihetetlen,inkább természetes.Főleg,h barnát vettem,h ne csak fekete legyen,és tényleg szépen mutat.

 

 

 A másik spirál szintén L'oreal,még pedig a Beuty Tubes.Mindig is ki akartam próbálni ezeket a kétvégű szöszmösz spirálokat,végül erre esett a választásom.Jó döntés volt.A fehér alapozó hosszabbítja,és picit vastagítja a pilláimat,és utána rögtön jöhet rá a fekete szín.A pillák ívesek,hosszabbak,sűrűbbnek látszanak,a fekete tényleg fekete,a festék tartós,nem pereg,egész nap lehet viselni,szal nagyon bejön,még különlegesebb alkalmakra is lehet viselni.Amikor az ember lemossa este nem kell megijedni,az alapozó és a festék valóban kis csöveket képezett a pillák körül és csak azok jönnek le,furcsán néz ki,de nem kell megijedni.

 

 

 

 

Remélem sikerült kicsit segítenem:)

Jó pingálást hölgyeim!

A bejegyzés trackback címe:

https://matskasagok.blog.hu/api/trackback/id/tr86831460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása